sprawdz jeszce raz okablowanie silika i podłonczenie przewodów paliwowych jesli wszysko jest ok .to podłonzc vaga i zobacz czy nie ma zadnych błedów i ewentualnie jesszcze mozesz zrobic test elementów wykonaczych
[O2] BŁĄD PRZEPŁYMOWIERZA POMOCY !!
Zwiń
X
-
[O2] BŁĄD PRZEPŁYMOWIERZA POMOCY !!
Dziś wyskoczył mi błąd przepłymowierza powietrza . I nie wiem co jest grane auto nie chciało dopalić a jak odpaliło to po chwili zgasło (szarpało ) i znów po kilku minutach spróbowałem i odpaliło ale zapaliła mi sie kontrolka od przepłymowierza żółta na wskaznikach . i nie wiem co jest .Proszę o pomoc bez komputera to się chyba nie obejdzie ? ;(
-
-
podepnij do kompa, jezeli poszedł przepływomierz (tzw klapka gaszenia) to go rozkręć i zobaczysz co jest grane. W moim przypadku kilka trybików się posypało i klapka sie nie zamykała przez co wywalało bląd, samochód wchodził w trb awaryjny i trzepało przy gaszeniu silnika. Cena nowego pzepływomierza około 750pln :evil:
Dodam ze przebieg miałem około 100tyssuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
piramida, przepływomierz a klapa gaszenia to chyba co innego
Marcin0201, odezwij się do chłopaków ze sŁUPSKA albo podleć do 3miasta to ktoś ci to sprawdziprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
racja piotrek, pomyliło mi sie z przepustnicą ops:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Moze sprecyzujmy, bo jakis zamet tu sie robi.
Przeplywomierz (poprawnie to miernik masy powietrza) to takie cos przy FILTRZE POWIETRZA dla silnika BXE o numerze 038 906 461 B (X) i jego dzialanie nie ma wplywu na odplanie auta (mozna wypiac wtyczke i komputer podstawia awaryjna wartosc zastepcza), ma znaczenie w trakcie pracy samego silnika.
To o czym pisze piramida to faktycznie klapka gaszaca na przepustnicy (mozna tak powiedziec) powietrza doladowane sluzaca do delikatnego gaszenia silnika. Jej zatrzymanie w pozycji zamknieta moze powodowac faktycznie niemozliwosc odpalenia.
A ta ikonka do tzw helikopterek i oznacza jakis blad silnika.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Marcin0201a do trójmiasta moge podjechać tylko
lub
http://www.soft-car.pl/kontakt.php = http://forum.octaviaclub.pl/profile....wprofile&u=252
na pewno któryś z kolegów pomoże
Zamieszczone przez Marcin0201za ileO rany - jedna siódma życia to poniedziałek
Komentarz
-
-
gifek, zarowno w przypadku uwalenia przepływomierza jak i klapy gaszącej pali się kontrolka silnika(żółty helikopterek) po lewej stronie zegarów
o ile jest DPF to jego kontrolka znajduje sie po prawej stronie i ma zupełnie inna grafikę(jakby tłumik z dziurkami)
naprawdę nie sposób tych dwu rzeczy pomylićprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
Witam,
na forum jestem "świeży" i z tego co się zorientowałem to można tu uzyskać mnóstwo cennych porad. Mam Octavie I 2004 rok 1.9 TDI i problem z wyświetlającym się zółtym "helikopterkiem" czyli sygnalizacją kontroli sterowania silnikiem. Chciałbym znaleźć źródło tego problemu. Pojawił się po raz pierwszy kiedy zjeżdżałem z dosyć dużego wzniesienia hamując silnikiem na 4, obroty spadły pon. 1000 i zaświeciła się lampka "check engine" - nie pulsowała tylko świeciła ciągle. Nic ni dało wyłączenie samochodu i krótki postój. Mechanik u którego byłem stwierdził że to przepływomierz ale po zmianie i wykasowaniu błedu nic to nie dało i lampka nadal się świeciła. Poza tym Skoda trzyma obroty i ma przyspieszenie, nie dusi się tak że to napewno nie było to. Później mechanik kombinował z zaworem regulującym pracę sterownika recyrkulacji spalin ale po wymianie też lipa. Nadal świeci. Po sprawdzeniu VAG-iem okazało się że jest duży odchył pomiędzy powietrzem waltującym a wylatującym czy coś takiego - nie znam się na tym. Jak mechanik przyspieszał na luzie to pokazywało 70%-75% po czym spadało do 5% jak schodził z obrotów. Wiem że opis trochę ogólny ale to chyba chodziło o EGR.
Mam pytanie gdzie mogę odnaleźć numer silnika lub czy wystarczy podanie numeru VIN aby uzyskać jakąś podpowiedź.Octavia I 1.9 TDI ALH 2004
Komentarz
-
Komentarz